6 Şubat 2010 Cumartesi

Hazır Ol!


Bugün pazarda kız kardeşimle dolaşmaya çıkmıştık.
Beş liraya ucuz şallar vardı,onlara bakacaktık,alacaktık.
Yürüyorduk,neşeliydik.
Kapitalizme nasıl da tav oluşumuza isyan ediyorduk bir yandan.
Burjuva Müslümanlığı nasıl bozmuştu doktor abla bizi dedim kardeşime.
Altı sene sonra doktor olacaktı sahiden de.
Bir amca yanımızdan geçti,kolumu sıyırdı da geçti.
Şöyle dedi:
Tek sıra halinde yürüsenize.
Hemen hazır ola geçtim.
Emredersiniz efendim.
Emredersin amca.
Evet ordu bu ülkeyi yönetmeye ç/alışmasın.
Evet insanlar otoriteyi emir cümlelerinde aramasın.
Hayır pazarda kimse bana ne yapacağımı söylemesin.
Evet ben hazır ol kıvamınadan nefret ederim.
Evet,özgürlüğüme sadakat şerefimdir.
Hayır,bu ülkeyi senden çok seviyorum paşam.
Evet,ben martılar gibi çığlık çığlığa bağırmayı seçiyorum.
Evet, hazır oldayım ama senden doğru yoldayım.
Hayır demogoji yapmıyorum.
Sadece cennete gitmek istiyorum.
Mutlu olmak varken bu dünyada,
Geceler geldi dayandı kapımıza
Olduk acımızla,acımızla sarmaş dolaş...
Bekledik düşümüzle , düşümüzle koyun koyuna...



Saygılar, Hürmetler paşam.
Sana da amca.


Hiç yorum yok: