11 Mart 2010 Perşembe

Bob ve Sara ve Mecnun dedem


Seni nasıl tanıdım? bilmiyorum.
Bir haberci beni tropik bir fırtınaya sürükledi
Sen oradaydın, kışın, kar üstündeki ayışığı
Ve zambak, göletteki dar geçitte,hava ılıkken...


Sara'yı nasıl tanıdı Bob?
Sara bir metafordan öteye geçti mi?
Bilinmez...
Mecnun hala benim dedem
Leyla ile evlenmedi iyi ki
Ben sevmem Leylaları
Bencil olurlar
Olan Mecnun dedeme oldu
O "oldu" Leyla durdu
Zaman mekan O 'na koşturdu
Çağıldamak için unutmamam lazım
Dünya ve sen ve ben ve o
Allah'ın mülkündeyiz
Ortak noktamız çokça
Yeter mi
Allah sahibimiz ya
Daha çok ortak nokta aramamız
Saçmalıktı düpedüz
Dünyanın her yeri Allah'ın
Unutma
Dünyanın kuytu bir yerine gitsen de
Allah her yerde
Ahiret nasıl bir yer?
Düşündün mü hiç?
Burası dünya
Ve ben artık çok sıkıldım...


Sara sara
Patiska elbiseli, esrarengiz akrep burcu insanı
Sara sara
İşeyaramazlığımı affetmelisin.


Hiç yorum yok: