16 Ağustos 2011 Salı

Çözülmüş Bir Sırrın Üzüntüsü




Yaşamaktan öte özür bulamayınca aşka


sonuçları bir bir gözden geçiriyorum


pulluklarla devrilen toprağın ıslaklığındaki can


madenlerin buharından elde edilen büyü


bazı yasak kitapların verdiği dinç duygular


nelerse ki yaşamak sözünü asi kılan


nelerse ki lekesiz, umutlu ve budala.


Denedim. Soğuk sular dökünüp fırladım sokaklara


sorular sordum nice kara sıfatları üstüme alaraktan


ipte boynum, ağzım şehvet yalaklarında


çapraştım, and içip ayna kırdım


doğadan bir vahiy bekledimse boşuna


baktım akşam herkesin kabul ettiği kadar akşamdı


hiçbir meşru yanı kalmamıştı hayatımın


sözlerimin anlamı beni ürkütüyor


böylesine hazırlıklı değilim daha


Bilmek. Bu da ürkütüyot.Gene de biliyorum:


Kapanmaz yağmurun açtığı yaralar çocuklarda.







İsmet Özel

Hiç yorum yok: